Tämä on tajutonta. Kolme kuukautta ja kaksi lisäkiloa, en tiedä pitäisikö itkeä vai mitä.
52 ei ehkä lukuna ole paljon, mutta se tuntuu niin liialta, kun se mitä tahdon on neljänkymmenen puolella.

Päätin, että kesäloman aikana laihdun kolme kiloa. Ainakin. Neljä olisi hyvä mutta en mä tiedä, mihin mä pystyn. Jos ei ole kauheasti ylimääräistä, on vaikea saada mitään poiskaan.
Mutta yh. Olen syönyt ihan liikaa kaikkea, väärin ja huonosti. Jos lopettaisin kaiken ylimääräisen, voisin laihtua sellaiseksi, että itsekin viihdyn.

Olin pyörtyä kun mittasin vyötärönympärykseni ja se oli 68cm. Siis voi mielettömyys.

Olisi pitänyt pysyä tällä linjalla, olla täällä koko ajan keräämässä oikeanlaista inspiraatiota. Tämä menee ihan kamalaksi, oksettaa tämä läski minä. En kestä. En syö enää ikinä mitään.

Ja kuitenkin syön, mitä paskaa.