Tänään olen syönyt vain kaksi palaa ruisleipää juustolla, 125 g jogurttia ja mandariinin. Ja muutaman lasin vettä. Heräsin sen verran myöhään, että olen voinut vedota nälättömyyttäni siihen.

Voisin ehkä vähän valaista muitakin ruokailutottumuksiani. En syö karkkeja oikeastaan ollenkaan, joskus jogurtticashew-pähkinöitä, joiden suhteen mulla on syvä rakkaussuhde. Olen myös reilu puolitoista vuotta ollut syömättä punaista lihaa, kaiken lihan jätän pois sitten kun muutan omaan kotiini. Täytän keväällä 18, ja pois muuttamista olen miettinyt siirtäväni lukion loppuun, kirjoitusten jälkeen kaikki on avointa.

Tämä lukiolaiselämä vaatii multa kyllä ihan älyttömästi, koko ajan pitäisi jaksaa mennä kun vielä harrastuksetkin lasketaan päälle. Odotan tulevaisuutta, sitä aikaa kun saan omassa kodissani päättää menemiseni ja tulemiseni ja syömiseni. Mä en mitään muuta kaipaa niin paljon kuin sitä vapautta! Vaikka se tuo mukanaan paljon vastuuta, luulen, että olisin paljon onnelisempi niin.