Mulla on ongelma. Mä tahtoisin olla laihempi. Paljon laihempi, ennenkaikkea haluaisin olla kevyempi. Pieni, siro ja hento. En vain voi puhua toiveistani kenellekään, sillä kukaan ei ottaisi mua tosissaan. Tai vaihtoehtoisesti kaikki huolestuisivat liikaa.

Kun enhän mä ole lihava. En ollenkaan, ehkä päinvastoin. Joku sanoisi liian laiha, mutta kun itse katselee kehoaan joka ikinen hetki tästä ikuisuuteen, on helppoa huomata mikä on vialla. Ja omasta mielestäni en ole tarpeeksi laiha, tarpeeksi laiha jotta miellyttäisin omaa silmääni ja jotta minulla olisi hyvä olla.

On vain niin vaikea päästä mihinkään suuntaan, tuntuu että olen jumiutunut tähän missä olen nyt. Ja jos en tee mitään, olen kohta kaukana tästäkin, ihan väärässä suunnassa. Tiedän että on olemassa ihmisiä, joille paino oikeasti on ongelma, mutta vaikka en olekaan ylipainoinen, saan kai silti haluta olla kevyempi?

Tänne kokoan ajatuksiani siitä, millainen olen ja millainen haluan olla.
Päämääriä tavoitettavaksi.