Olen tänään elänyt mandariineilla.

Ja kaikella muulla, hyvinhyvin epäterveellisellä. En ole syönyt paljon mutta liikaa. Mä en vain pysty olemaan syömättä. Kun mulla on näin paha olla, mun on pakko syödä. Vaikka mua inhottaa kaikki se, mitä tungen suustani sisään.

Ajattelin, että joskus voisin koittaa paastota. Mutta sen pitää tapahtua niin, ettei kukaan huomaa. Varsinkaan äiti. Jos viisikin päivää pystyisi, en tiedä, missä määrin siinä laihtuisi, mutta kyllähän se ainakin puhdistaisi. Onko kenelläkään kokemusta paastosta? Millaisella olette olleet, ja miten se on vaikuttanut?

Minä vain tahtoisin päästä eroon tästä kaikesta pehmeästä. Haluaisin olla samalla tavalla herkän ja hauraan näköinen kuin muutama hyvin kaunis tyttö meidän koulussamme. Kyllä minä pystyisin jos vain tarpeeksi yrittäisin.